torsdag 8 oktober 2009

Cacherunda 7 oktober (#814-816)


Så var man i Stockholm igen och passade naturligtvis på att cacha lite... Hade missat OTTT #1 – City Hall vid två tidigare tillfällen. Första gången var det för mycket mugglare för att kunna söka, men andra gången har jag inte mycket att skylla på. Kanske tidsbrist?? Nu hade jag fått en hint av brorsan så nu gick det inte att missa.

Fortsatte sedan norrut till Impediment som jag läste hinten på innan jag kom fram så jag hade mina aningar redan innan jag var framme. Dock var det inte helt självklart så jag tittade lite allmänt på ett plan men gick sedan till det andra planet och där hittades cachen på en gång. Trevligt!

Kollar klockan och 35 minuter kvar tills tåget går, nog hinner man en till, så jag fortsätter nordost till Boys' School och där sitter två tjejer precis i synhåll mot nollpunkten. Jag kör lite skoknytartrick m.m. och hittar till sist cachen fiffigt gömd. Koordinaterna är perfekta. Så snabbt till stationen. Hinner tom. köpa en pizzaslice och sedan dricka i Pressbyrån och lagom tre minuter före avgång hoppar på tåget, mycket nöjd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar