torsdag 13 augusti 2009

Stockholmsresa (#761)

Så fick jag en resa till Stockholm för ett eftermiddagsmöte och passar naturligtvis på att avsätta en timme för cachesökning i den kungliga hufudstaden.

Började med TB Hilton Stockholm och tror nog jag hittade luckorna där cachen borde ligga men det gick ju inte att öppna.?? Hmmm gick bet på den så jag gick vidare till OTTT #1 – City Hal och där låg en mugglare och solade precis intill den tänkta gömman så det gick inget vidare att söka där heller. - skulle jag inte få någon cache i huvudstaden idag??

Gick vidare till Urban Squirrel och konstaterade att GPS:en nollade vid trafikskyltarna och hinten var "hole" och man skulle vara "medelsvensklång" så skyltarna var lite för höga för att stämma men jag hittade inget bättre.... Efter en stund läste jag gamla loggar och det pratades om att gömstället hittades snabbt men var svår att nå, så det styrkte min tes att stolparna måste vara fel, men vad kan det då vara? Gick in i parken ca 10 meter och såg ett "ekorrhål" som naturligtvis var det rätta, så där fick jag min Stockholmscache för dagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar