tisdag 28 juli 2009

Bonuscache 28 juli (#738)

Ute och övningskör med pojken till Kungälv och passar på att ta en cache på vägen. Stannar utan för Fars Hatt och jag går till "Din farfars son hade en huvudbonad åt vänster!". Det ska vara en nano så det är klart att den är liten men jag letade och letade men fann inget. Skumt! Visserligen är det 3:a i svårighet och 2:a på terräng.

Tog för givet att den skulle sitta på staketet, skylten eller stegen. Men kunde inte finna den. Kanske finns den närmare kanten men tiden räckte inte till att fortsätta. Fick nöja mig med 15 minuter och en DNF (även om jag kanske inte loggar det :)).

Vi fortsatte och stannade istället vid "H2O - Is" och den var betydligt lättare även om GPS:en ville hänga med så fanns inte så många gömställen så då får jag vara nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar