torsdag 23 juli 2009

FTF-jakt 23 juli (#725)

Vaknar bryskt av att brorsan ringer och väcker mig kl. 09.50. Är du på väg, frågar han. -Vadå? -En ny cache ligger ju i Kviberg "Kvibergs militärhirtoriska museum". Nej det får vara, svara jag.

Så är man då ändå vaken och funderar en stund. Okey det är väl bara att ge sig iväg. Kollar mejlen och konstaterar att jag är redan 30 min sen då den publiserades kl. 09.26. Med tanke på det regniga vädret så är det kanske inte så många som jagar iväg, tänker jag och åker iväg.

Väl på plats står en kille och noterar något vid "noll-punkten". Det visar sig vara chkar73 som är först och som kom alldeles nyss. Efter en stunds pratande kommer även McB?? och det var ju förvånande eftersom han bor bara ca 150 meter ifrån.

Så det blev en STF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar