tisdag 14 juli 2009

Torvmossesjön (#706)


Efter att ha klarat "Top of Sävedalen (Nano)" (i förrgår) bara jag skulle klara Halléns "Torvmossesjön". Här hade jag gått bet två ggr tidigare.

Efter att stått länge och funderat (efter att letat på de vanliga platserna) var man tvungen att försöka tänka som Hallén. Var kunde han gömma en käck och "ny" cache här? Så drog min GPS till ny "noll-punkt" och se där, väl på rätt plats var det inte så svårt och cachen var helt okey.

Kul med nya cachar i närområdet så man får gå fram och tillbaka och fundera, men lite mycket gräs för min del, antog att jag hade minst tio-tjugo fästingar på mig efter denna promenad men jag hade ingen!!! när jag kollade.

Igår avverkades Långedrag samt en missad GBG Cache Bomb #32.

Totalt 11 cachar igår så då passerade jag 700-gränsen. (minijubileum.... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar